اطلاعیه های مالی

*اطلاعیه مهم امور مالی*

به اطلاع کلیه دانشجویانی که تاکنون موفق به ثبت درخواست تقسیط غیرحضوری شهریه جهت ترم بهمن 1402 نشده اند می رساندآخرین مهلت ثبت درخواست غیر

ادامه مطلب »

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند که تاریخ سررسید قسط دوم بدهی شهریه ۰١/۰٢/١۴۰٢ می باشدکه می بایست کل بدهی خود را تا تاریخ سررسید تسویه نمایند . درصورت ایجاد هرگونه مشکل و یا حذف واحد مسئولیت آن بعهده خود دانشجو می باشد.

***لازم به ذکر می باشد واریز شهریه فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه گلستان وغیر حضوری

 می باشد(داشتن رمز پویا الزامی است) .

جهت مشاهده مانده  بدهی :گزارش٨

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند که تاریخ پرداخت قسط  اول شهریه ۰١/١٢/١۴۰١ می باشد وبه صورت اعتبار در تخفیفات ثبت شده بود  و اکنون اعتبارات فوق حذف گردیده است و به صورت بدهی در پورتال دانشجویان نمایش داده میشود.لذا مقتضی است نسبت به واریز بدهی قسط اول معادل ۵۰% بدهی خود اقدام فرمایید.

 

جهت مشاهده مانده  بدهی :گزارش٨٢-١١١۰-۴۰٢

١-دانشجویان جهت حذف واضافه  ابتدا می بایست دروس حذفی خود راحذف ودروسی را که میخواهند، اضافه نمایند. درغیراینصورت و بااضافه کردن درس جدید بدهی ایجاد می گرددکه اجازه انتخاب واحد به دانشجو را نمی دهد.

 

٢-دانشجویانیکه فقط قصد اضافه کردن درس دارند ابتدا شهریه درس رامحاسبه وواریز ونسبت به اضافه نمودن درس اقدام فرمایند.

به اطلاع می رساند کلیه دانشجویانی که از تخفیف خانه کارگر استفاده  می کنند در صورتی که تاریخ عضویت آنها به اتمام رسیده می بایست به خانه کارگر مراجعه وتاریخ کارت عضویت خود را تمدید نمایند در غیر این صورت تخفیف ذکر شده حذف می گردد.

به اطلاع کلیه  دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته  می رساند  که در صورت تمدید  پروژه در ترم بهمن(۴۰١٢) نیازی به واریزمجدد شهریه پروژه نمی باشد لذا در صورت تمدید پروژه ابتدا با واحد  امور مالی(داخلی٢١١) تماس گرفته  و نسبت به حذف شهریه متغیر آن اقدام و سپس درس پروژه را اخذ نمایید.

 به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می رساند  افرادی  که در ترم قبل پایان نامه را اخذ کرده اند  و نیاز به تمدید آن در ترم بهمن(۴۰١٢) دارند می بایست  برای تمدید پایان نامه در زمان انتخاب واحد  حتما با واحد امور مالی داخلی (٢١١) تماس بگیرند.

١-دانشجویانیکه سنوات مجاز تحصیلی دارند (ترم ۴) جهت تمدید می بایست شهریه ثابت را به صورت کامل واریز نمایند.

٢-دانشجویانیکه سنوات تحصیلی آنها به اتمام رسیده (ترم ۵ به بالا) جهت تمدید می بایست نصف شهریه ثابت را واریز نمایند.

کلیه دانشجویانی که از ترم قبل بدهکار می باشند حداکثر تا تاریخ ۰۶/١١/١۴۰١ می بایست نسبت به واریز بدهی اقدام نمایند در غیر اینصورت بعلت بدهی ،کلیه دروس ترم قبل(۴۰١١) آنها حذف و جهت  این دانشجویان سرترم جدید ایجادنمی گردد ودر زمان مقرر موفق به انتخاب واحد نخواهند شد.

دانشجویان گرامی جهت واریز شهریه پس از وارد شدن در سامانه گلستان به آدرس: ٧٩.١٧۵.١۵۶.۵۰:۵۰۰۰  و یاآدرس :Qazvin.kar.ac.ir مراحل ذیل را انجام دهید.

 

  • در منوی آموزش وارد منوی شهریه شده و پرداخت الکترونیکی را انتخاب نمائید
  • در صفحه پرداخت الکترونیکی که ترم پرداخت ۴۰١٢ می باشد  در قسمت مبلغ پرداختی، میزان مبلغ واریزی را وارد نمایید .
  • بر روی آرم بانک ملت کلیک نموده تا وارد درگاه بانک ملت شده واطلاعات کارت را وارد کرده و شهریه را واریز نمائید .

*****داشتن رمز پویا(رمز یکبار مصرف)   جهت واریز شهریه الزامیست .

*****ضمنا واریز شهریه وبدهی فقط بصورت الکترونیکی واز سامانه گلستان امکان پذیر می باشد)

نحوه محاسبه شهریه جهت انتخاب واحد

دانشجو ابتدا می بایست پس از مشاهده دروس ارائه شده،جدول شهریه ثابت و متغییر ترم 4012 را درسایت موسسه  قسمت اداری- مالی- جدول شهریه یا در برنامه روبیکا دانشگاه دانلود و مبلغ کل شهریه ثابت و متغیر را محاسبه (در صورت ارائه فرم تقسیط شهریه به امور مالی) و 60درصد از کل شهریه را واریز نمایند.

1-واریز شهریه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه گلستان می باشد.

2-دانشجویانیکه فرم تقسیط شهریه را تحویل نداده اند می بایست کل شهریه ترم را واریز سپس انتخاب واحد نمایند .

 

کلیه مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد

 

از تاریخ 10/11/1401 لغایت 11/11/1401

 

دانشجویان گرامی جهت واریز شهریه در سامانه گلستان به آدرس: 79.175.156.50:5000  ویاآدرس :Qazvin.kar.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

*****داشتن رمز پویا(رمز یکبار مصرف)   جهت واریز شهریه الزامیست .

*****ضمنا واریز شهریه وبدهی فقط بصورت الکترونیکی واز سامانه گلستان امکان پذیر می باشد)

 

باتشکرامور مالی

*اطلاعیه مهم امور مالی*

به اطلاع کلیه دانشجویانی که تاکنون  موفق به ثبت درخواست تقسیط غیرحضوری شهریه جهت  ترم بهمن ١۴۰١ نشده اند می رساندآخرین مهلت ثبت درخواست غیر حضوری تقسیط شهریه در سایت دانشگاه از یکشنبه تا چهارشنبه(٢ لغایت ۵ بهمن ١۴۰١)می باشد .

**لازم به ذکر است بعد از این تاریخ هیچ درخواستی پذیرفته نمی شود.

*اطلاعیه مهم امور مالی*

دانشجویانی که جهت ترم  دوم  (بهمن١۴۰١)  سال تحصیلی ١۴۰٢- ١۴۰١ به اعتبار (اقساطی کردن شهریه ) نیاز دارند  از تاریخ ١١/١۰/١۴۰١ لغایت ٢۰/١۰/١۴۰١ فرصت دارند تا فرم درخواست

خود را  فقط به صورت اینترنتی(غیر حضوری)  تکمیل و ارسال نمایند .لازم به ذکراست که تاریخ ذکر شده جهت اعتبار قابل تمدید نمی باشد.

 

***نحوه ارسال درخواست تقسیط غیر حضوری:

مراجعه به سایت موسسه آموزش عالی کار قزوین قسمت امور مالی واداری-تقسیط  غیرحضوری شهریه (فرم درخواست مالی راتکمیل  واز طریق سایت ارسال فرمایید ).

اطلاعیه مهم کارت ورود به جلسه

از آنجایی که دانشجویان  برای اخذ کارت ورود به جلسه باید  بدهی خود را تسویه نمایند و حداقل ۴٨ ساعت بعداز واریز می توانندکارت ورود به جلسه

را دریافت نمایند به این منظور دانشجویان می بایست هرچه سریعتر نسبت به واریز بدهی اقدام نمایند .

***ضمنا با توجه به اینکه احتمال تغییرات ساعت و روز امتحان نسبت به زمان انتخاب واحد ،حذف و اضافه و ….وجود دارد حتما برای شرکت در امتحان،

 

کارت ورود به جلسه خود را بروز رسانی نمائید.

 

 

اطلاعیه مهم امور مالی

به اطلاع دانشجویان عزیزی که تاریخ پرداخت قسط  شهریه

 آنها ۰١/۰٩/١۴۰١  بوده وبه صورت اعتبار در تخفیفات ثبت شده  می رساند اعتبارات فوق حذف گردیده است.لذا مقتضی است نسبت به واریز بدهی خود اقدام فرمایید.در صورت عدم پرداخت بدهی و ایجاد هرگونه مشکل مسئولیت آن بعهده خود دانشجو می باشد.

جهت مشاهده مانده  بدهی :گزارش٨١-١١١۰

امور مالی

اطلاعیه مهم امور مالی

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند که تاریخ پرداخت قسط  اول شهریه ۰١/۰٨/١۴۰١ می باشد وبه صورت اعتبار در تخفیفات ثبت شده بود  و اکنون اعتبارات فوق حذف

گردیده است و به صورت بدهی در پورتال دانشجویان نمایش داده میشود.لذا مقتضی است نسبت به واریز بدهی قسط اول خود اقدام فرمایید.

جهت مشاهده مانده  بدهی :گزارش٨٢-١١١۰

اطلاعیه مهم امور مالی در خصوص تخفیفات موسسه

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند جهت استفاده از تخفیفات موسسه می بایست مدارک لازم را پس از مراجعه به سایت دانشگاه) صفحه اصلی-قسمت اداری مالی-آیین نامه های مالی-مدارک مورد نیاز تخفیفات) مطالعه و به صورت کامل تهیه و تا تاریخ ١۵/۰٨/١۴۰١ به امور مالی تحویل فرمایید.

***لازم به ذکر می باشد به مدارک ناقص تخفیف تعلق نخواهد گرفت .

***دانشجویانی که قبلا مدارک تخفیف خود را به امور مالی تحویل داده اند نیازی به ارسال مجدد مدارک ندارند.

به اطلاع کلیه  دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته  می رساند  که در صورت تمدید  پروژه در ترم جدید(۴۰١١) نیازی به واریزمجدد شهریه پروژه

نمی باشد لذا در صورت تمدید پروژه ابتدا با واحد  امور مالی(داخلی٢١١) تماس گرفته  و نسبت به حذف شهریه متغیر آن اقدام و سپس درس پروژه را اخذ نمایید.

 به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می رساند  افرادی  که در ترم قبل پایان نامه را اخذ کرده اند  و نیاز به تمدید آن در ترم جاری(۴۰١١) دارند می بایست 

برای تمدید پایان نامه در زمان انتخاب واحد  حتما با واحد امور مالی داخلی (٢١١) تماس بگیرند.

١-دانشجویانیکه سنوات مجاز تحصیلی دارند (ترم ۴) جهت تمدید می بایست شهریه ثابت را به صورت کامل واریز نمایند.

٢-دانشجویانیکه سنوات تحصیلی آنها به اتمام رسیده (ترم ۵ به بالا) جهت تمدید می بایست نصف شهریه ثابت را واریز نمایند.

کلیه دانشجویان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته که ترم قبل (4002)مشروط گردیده اند می بایست شهریه ترم 4011(مهر 1401) را خودشان واریز نمایند.

*اطلاعیه مهم امور مالی*

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند در تاریخ های 6 و 7 شهریور ماه می بایست کل شهریه ثابت و متغیر را واریز نمایند تا در روز انتخاب واحد به آنها مجوز اخذ دروس  داده شود.

***لازم به ذکر است دانشجویانیکه در سایت موسسه فرم تقسیط غیرحضوری شهریه را تکمیل نموده اند نیز می بایست 60 درصد از کل شهریه را واریز نمایند تا بتوانند وارد قسمت ثبت نام و انتخاب واحد 

 

کلیه مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد

 

از تاریخ 06/06/1401 لغایت تاریخ 07/06/1401

 

دانشجویان گرامی جهت واریز شهریه در سامانه گلستان به آدرس: 79.175.156.50:5000  ویاآدرس :Qazvin.kar.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

*****داشتن رمز پویا(رمز یکبار مصرف)   جهت واریز شهریه الزامیست .

*****ضمنا واریز شهریه وبدهی فقط بصورت الکترونیکی واز سامانه گلستان امکان پذیر می باشد)

 

 

باتشکرامور مالی