سوالات رایج دانشجویان

  1. چه مقدار از بدهی شهریه باقی مانده است؟ برای دیدن  مانده بدهی شهریه وهمچنین ریز شهریه ثابت ومتغیر ومقدار واریزی گزارش ٨١ یا ١١١۰ را در سامانه گلستان مشاهده نمایید.
  2. از چه تخفیفاتی میتوانیم استفاده کنیم؟ تخفیفات شامل (خانه کارگر-شاغل بودن-کمیته امداد و بهزیستی-دو دانشجویی-مقطع پایین تر-ممتازین-تخفیف ٢۰ درصد خود موسسه- بازنشستگی پدر یا مادر-) می باشد ضمنا جدول تخفیفات در کانال و سایت گذاشته شده است  .
  3. برای دیدن مدارک لازم جهت تخفیف به کجا مراجعه نماییم. ؟ پس از مراجعه به سایت)صفحه اصلی-قسمت اداری مالی-آیین نامه های مالی-مدارک مورد نیاز تخفیفات) را مطالعه و به صورت کامل تهیه وارسال نمایید.
  4. مدارک تخفیفات را چگونه ارسال نماییم ؟ می بایست مداک کامل تخفیفات را پس از مطالعه از سایت به امور مالی تحویل نمایید.(ضمنا به مدارک ناقص تخفیف تعلق نمیگیرد)
  5. چطور و چقدر از بدهی شهریه را باید واریز نماییم؟باتوجه به اینکه تاریخ اقساط پرداخت شهریه ۰١/۰٨/١۴۰١ و ۰١/۰٩/١۴۰١ می باشد لذا جهت واریز شهریه می بایست در سامانه گلستان ، پرداختهای الکترونیکی شهریه را انتخاب کنید و در صفحه پرداخت، مبلغ پرداختی را پاک نمایید و نصف مبلغ بدهی را در قسمت مبلغ پرداختی درج نمایید و سپس بر روی درگاه بانک ملت کلیک نمایید و پرداخت را به صورت کامل انجام دهید.(ضمنا دانشجویانیکه  تمایل به پرداخت کامل شهریه دارند نیاز به تغییر مبلغ بدهی در قسمت  مبلغ پرداختی نیستند)
  6. چطور وارد سامانه گلستان شویم؟  از طریق آدرس    ١٧۵.١۵۶.۵۰:۵۰۰۰  ویا  آدرس Qazvin.kar.ac.ir
  7. گواهی اشتغال به تحصیل را باید از کجا بگیریم؟دانشجو می بایست از طریق سامانه گلستان قسمت پیشخوان خدمت-گواهی اشتغال به تحصیل ،درخواست گواهی به اشتغال را بدهد و بعد از تایید کارشناس رشته و امور مالی و مدیر آموزش  می تواند برگه گواهی به اشتغال را دریافت نماید. لازم به ذکر می باشد دانشجو نبابد در زمان دریافت گواهی به اشتغال بدهکار باشد.
  8. نحوه انجام مراحل فارغ التحصیلی به چه صورت می باشد.؟دانشجو می بایست پس از اعلام تمامی نمرات ،از طریق سامانه گلستان در قسمت پیشخوان خدمت-فارغ التحصیلی، درخواست فارغ التحصیلی بدهد و بعد از تایید تمام مراحل ،کارهای فارغ التحصلی به اتمام می رسد.
  9. میزان تخفیف به دانشجویان ممتاز چکونه است ؟ میزان ٣۰-۴۰و۵۰درصد تخفیف در شهریه ثابت جهت دانشجویان رتبه اول تاسوم در هررشته ، مقطع و ورودی(سقف دانشجویان هم ورودی وهم رشته ١۶نفر می باشد).
  10. چند ترم میتوانیم از از وام دانشجویی استفاده کنیم؟برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته وکارشناسی ارشد ۴ترم وکارشناسی پیوسته  ٨ترم میتوانید وام دریافت نمایید(ضمنا جهت دریافت  وام می بایست درخواست خود را هر ترم به واحد دانشجویی فرهنگی تحویل نمایند)

١١.از چه وامهایی برای شهریه میتوانیم استفاده کنیم؟

  ١-١١ .وام صندوق رفاه  که از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی انجام می گردد که  پس از اعلام از طرف صندوق رفاه، دانشجو درخواست وام داده واقساط آن بعد از پایان تحصیلات شروع می شود.

          ٢-١١.وام صندوق امداد که مبلغ این وام ١۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و ٣۶ ماهه بوده و تاریخ شروع اقساط آن یک ماه پس از دریافت  وام شروع می شود.

***لازم به ذکر می باشد کلیه وام های موسسه به حساب شهریه دانشجو واریز می گررد.

١٢-نحوه انجام حذف پزشکی به چه صورت می باشد ؟دانشجو می بایست  حداکثر  ۴٨ ساعت بعد ازغیبت در امتحان اقدام به حذف پزشکی نماید به این صورت که از طریق سامانه گلستان در قسمت پیشخوان خدمت –درخواست بررسی مشکلات آموزشی،درخواست خود را ثبت و به ازای هر درس مبلغ ٢٨۰.۰۰۰ ریال واریز نماید و بعد از واریز بقیه مراحل درخواست حذف پزشکی را تکمیل نماید.

    1. چه مقدار از بدهی شهریه باقی مانده است؟ برای دیدن  مانده بدهی شهریه وهمچنین ریز شهریه ثابت ومتغیر ومقدار واریزی گزارش 81 یا 1110 را در سامانه گلستان مشاهده نمایید.
    2. از چه تخفیفاتی میتوانیم استفاده کنیم؟ تخفیفات شامل (خانه کارگر-شاغل بودن-کمیته امداد و بهزیستی-دو دانشجویی-مقطع پایین تر-ممتازین-تخفیف 20 درصد خود موسسه) می باشد ضمنا جدول تخفیفات در کانال و سایت گذاشته شده است 

 

    1. برای دیدن مدارک لازم جهت تخفیف به کجا مراجعه نماییم. ؟ پس از مراجعه به سایت)صفحه اصلی-قسمت اداری مالی-آیین نامه های مالی-مدارک مورد نیاز تخفیفات) را مطالعه و به صورت کامل تهیه وارسال نمایید.
    2. مدارک تخفیفات را چگونه ارسال نماییم ؟باتوجه به شرایط کنونی و بیماری کرونا می بایست مداک کامل تخفیفات را پس از مطالعه از سایت به آدرس قزوین-شهرصنعتی البرز-بلوار سهروردی-موسسه آموزش عالی کار –کد پستی 3431849689 پست نمایید (ضمنا به مدارک ناقص تخفیف تعلق نمیگیرد)
    3. چطور و چقدر از بدهی شهریه را باید واریز نماییم؟باتوجه به اینکه تاریخ اقساط پرداخت شهریه 1400/08/01و 1400/09/01می باشد لذا جهت واریز شهریه می بایست در سامانه گلستان ، پرداختهای الکترونیکی شهریه را انتخاب کنید و در صفحه پرداخت مبلغ پرداختی را پاک نمایید و نصف مبلغ بدهی را در قسمت مبلغ پرداختی درج نمایید و سپس بر روی درگاه بانک ملت کلیک نمایید و پرداخت را به صورت کامل انجام دهید.(ضمنا دانشجویانیکه  تمایل به پرداخت کامل شهریه دارند نیاز به تغییر مبلغ بدهی در قسمت  مبلغ پرداختی نیستند)
    4. چطور وارد سامانه گلستان شویم؟ از طریق آدرس    175.156.50:5000  ویا  آدرس Qazvin.kar.ac.ir
    5. گواهی اشتغال به تحصیل را باید از کجا بگیریم؟درخواست گزارش 1251 درسامانه گلستان پس از واریز قسط اول بدهی شهریه
    6. چه روزهایی برای تسویه حساب مراجعه کنیم؟روزهای دوشنبه وپنج شنبه هر هفته تا اطلاع ثانوی (ولی بدلیل شرایط فعلی و بیماری کرونا به صورت غیر حضوری می باشد)
    7. میزان تخفیف به دانشجویان ممتاز چکونه است ؟ میزان 30-40و50درصد تخفیف در شهریه ثابت جهت دانشجویان رتبه اول تاسوم در هررشته ، مقطع و ورودی(سقف دانشجویان هم ورودی وهم رشته 16نفر می باشد).      
    8. چند ترم میتوانیم از از وام دانشجویی استفاده کنیم؟برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته وکارشناسی ارشد 4ترم وکارشناسی پیوسته  8ترم میتوانید وام دریافت نمایید(ضمنا جهت دریافت  وام می بایست درخواست خود را هر ترم به واحد دانشجویی فرهنگی تحویل نمایند)